Deltagere
Leon, Tonny, Bjarne, Mariette, Peter og Sjoukje
Referent
Sjoukje
Indledende et stort tak for de frivilligt fremmødte på sæsonstart og arbejdsdag!
Vi var lige knap 10 personer bestyrelses indberegnet. Det var ikke mange, men det var hyggeligt alligevel. Og lidt fik vi lavet. Der blev jævnet veje og kørt grus på de værste steder. 1000 tak til Bjarne for at komme med sin traktor! Der blev samlet skrald og der blev hængt et ‘legende børn’ skilt op. Herudover indkøbt og spist lidt håndmadder og drukket kaffe.
(Vi gjorde med vilje ikke klar til skur og hæk, da snakken om tanken er genåbnet jævnfør sidste referat).
1) Revision af regnskabet
Revisoren deltager ved bestyrelsesmødets første punkt og gennemgår sidste års regnskab.
2) Nyt fra formanden
INDBRUD: Formanden har haft et indbrud, hvor intet dog er taget, men vil gerne gøre opmærksom på at vi skal passe på vores vigtigste ejendele.
3) Nyt fra kasséren
BANK: Der tjekkes op på om vi evt. kan skifte bank, da det vil være rart at have bank lokalt. Derudover vil kasseren undersøge muligheden for at få en mobile-pay konto til 5 cifre, der er seperat fra den private.
4) Nyt fra øvrige medlemmer
Intet nyt ud over arbejdsdag og vurderinger
5) Havevurderinger
- Have nr. 14 er vurderet til 33.000 kr.
- Have nr. 15 er vurderet til 42.000 kr. (red. 18 april – ønsker ikke salg)
- Have nr. 19 er vurderet til 70.000 kr.
Vi taler kort om proceduren for vurderinger, og om at vi nu har 4 haver til salg. Vi håber det går godt med at få dem solgt her i foråret. Sjoukje lægger dem på hjemmesiden.
6) Hængelåse
Der følges op på de haver, der fortsat er aflåst med hængelås.
7) Næste møde
7. maj 2023
8) Evt.
Åbning af vandet:
Formanden aftaler med vandmesteren, hvornår det er forsvarligt at gøre. Efter mødet og er dette blevet fastlagt til 6/4 – Skærtorsdag.