Tilstedeværende: Leon, Tonny, Karl, Mariette, Peter, Bjarne og Sjoukje
Referent: Sjoukje
To do til næste gang:
- Tonny og Leon tegner skur sammen
- Tonny sørger for at vurdering til have 15 igangsættes
- Tonny bestiller ‘legende børn’ og 10 km skilte
- Leon tager vedtægerne til kommunen
- Leon skriver brev
- Tonny bestiller webhotel
- Sjoukje ringer til Jan Preisler ang. hjemmesiden
- Karl køber gave
Generalforsamlingens referat godkendes:
Bestyrelsen debatterer en personsag og kommer til enighed herom. Leon tager sagen videre.
Nyt fra formanden:
Ud over sagerne omkring branden og de udmeldinger, der har været i den sammenhæng, er der ikke andet for nu.
Nyt fra kasseren:
Vi snakker om websiden. Soehaverne.dk er ledigt – Tonny køber det og lægger ud. Sjoukje ringer til Jan Preisler (nuværende web-ansvarlig).
Efter et forslag fra et foreningsmedlem, giver vi formanden en gave, for god tjeneste gennem 6 år. Karl står for gaven.
Indkomne breve:
Tove Peitersen (have 6) – Byggetilladelse godkendes.
Salg af huse og vurderinger:
Ole Lotz have er blevet vurderet, men uden ønske om salg. Have 15 skal vurderes, det bliver sat i værk.
Eventuelt:
- Vi taler om maildialog, at det er ok at der sendes fra fælles mail og at vi måske ændrer adressen til en mail, hvor vi er flere, der kan tilgå den.
- Vi taler om grus – og venter med at gøre noget til næste gang og taler om evt. at lave en frivillig arbejdsdag til vejene, eller blot at gøre det i bestyrelses-regi.
- Skilt om legende børn og 10 km skilt – Tonny køber.
- Jem og Fix giver tilskud til foreninger. Det kan være en mulighed for vores skur. Det diskuterer vi næste gang.
- Vi taler om arrangementer, som et punkt på næste dagsorden. Medlemmer inviteres til at komme med ideer.
- Vi taler om, vi skal have en rotteansvarlig.
Næste møde:
Søndag d. 5. marts
Punkter til dagsorden
- grus
- arbejdsdag
- skur
- arrangementsdatoer